Klachten

Ervaart u problemen tijdens de ritaanvraag of tijdens het vervoer, dan kunt u deze zowel telefonisch als per e-mail melden bij de vervoerder die uw rit heeft verzorgd of bij de regiecentrale waar u de rit heeft aangevraagd.

Hier staat welke vervoerder in uw gemeente rijdt:

Gemeente           

Vervoerder/Regiecentrale

Telefoonnummer

Klachtenformulier                         

Regio Twente

Willemsen de Koning

0900 1814

Klik hier voor het klachtenfomulier van de Reserveringscentrale Regiotaxi Twente

 

U kunt tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met de vervoeder of met Regiotaxi Twente centrale via de hierboven vermelde telefoonnummers. Op de andere tijden en op zaterdag, zon- en feestdagen kunt u uw klacht over uw vervoerder indienen door het klachtenformulier in te vullen.

Houd uw vervoerbewijs en eventueel uw vervoerspas bij de hand voor de noodzakelijke gegevens. Regiotaxi Twente en de betrokken gemeenten volgen nauwgezet de afhandeling van uw klacht. U kunt binnen 5 werkdagen een schriftelijke reactie verwachten. Indien u zich niet kunt vinden in de klachtafhandeling door vervoerder en/of regiocentrale, kunt u contact opnemen met uw gemeente.

Cookie-instellingen